10 Aralık 2013 Salı

Yağmur Tanem Islat beni , Yağmur tanem Yaşat beni ...

Yağmur Tanem (Kahtalı Bilal Özatar) - YouTube

Yağmur Tanem  


Güneşe benzer sıcak gülüşü ,
Bana hayat verir , ıslak öpüşü ,
Güneşe benzer sıcak gülüşü ,
Bana hayat verir , ıslak öpüşü .

Yıldızlara benzer  ,  kirpiğin kaşın ,
Bizden uzak olsun , kederle hüzün ,

Yağmur Tanem , ıslat beni ,
Yağmur Tanem , yaşat beni ,
Sana yandığımı ,
Söndür beni yağmur tanem .

Yağmur Tanem , ıslat beni ,
Yağmur Tanem , yaşat beni ,
Sana yandığımı ,
Söndür beni yağmur tanem.



Gökteki ay gibi , yüzünün teni ,
Kıskanıyor seni , yağmurun sesi ,
Sensin bu gönlümün , yağmur tanesi ,
Yaşayamam sensiz , sensin nefesim ,

Yağmur Tanem , ıslat beni ,
Yağmur Tanem , yaşat beni ,
Sana yandığımı ,
Söndür beni yağmur tanem .

Yağmur Tanem , ıslat beni ,
Yağmur Tanem , yaşat beni ,
Sana yandığımı ,
Söndür beni yağmur tanem .

Kahtalı Bilal Özatar






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder